Reklama
 
Blog | Pavel Klusák

Hudba 2009: Co se stalo?

Pokud vás v minulých letech bavilo sledovat na tomto místě výroční hudební anketu...

… pak vězte, že její letošní pokračování vyjde tuhle sobotu v Lidových novinách. 

 

 

Reklama

P. S.: Od posledního únorového zápisu uběhlo hodně vody. Rozloučil jsem se s Respektem jako píšící. Jako editor jsem pro Edici Respekt dodělal alba Václava Cílka & Pavla Fajta a Oldřicha Janoty. Spousta pěkných zážitků. Založil jsem label Klíče. Měsíc jsem jezdil s malým štábem filmaře Míry Janka a s fotografem Bohdanem H. sledovat, jak Dva, Vypsaná fiXa, Honza Muchow s Kateřinou Winterovou, Kazety, Jan Štolba nebo Midi Lidi natáčejí po svém semaforské coververze. Mezitím David Noll vedl natáčení prvního opravdového autorského alba Tomáše Hanáka, Obojí vyšlo před pár dny, poslouchat lze na myspace labelu Klíče. Mezitím jsem začal pravidelně psát do Orientace v Lidovkách. Tam vyjde i ta anketa. Tenhle blog není úplně mrtvý. Jenom hibernuje.